Saturday, July 14, 2012

The Road to Shah Alam:The Sequel

tatkala pos ini ditulis,penulis baru sahaja keluar dari kepompong kesibukan yang agak luar dari kebiasaan,di mana penulis bertugas sebagai fasilitator dan kordinator program untuk KemPro atau sekarang dikenali dengan nama Kem Bangkit Bangsa Pemimpin Pelajar SHAMS sesi 2012/2013 yang diadakan di sebuah kem peranginan yang agak sederhana,namun tempat bukan isu sangat,yang difokuskan adalah pengisian.

penulis menikmati hari-hari sibuk yang seronok bersama dengan alumni dan sahabat-sahabat sekolah,petang sempat singgah di sekolah untuk lepak dan sembang berkongsi seperti mana yang biasa dilakukan bersama juniors.

Alhamdulillah,saya mengucapkan syukur kepada Allah.khabar gembira yang diterima pada hari Jumaat dan disaksikan sendiri perkhabaran itu pada hari esoknya Sabtu,tawaran untuk menyambung pelajaran peringkat ijazah Sarjana Muda Pendidikan dalam kursus TESL(Teaching English as Second Language).

mencapai satu lagi tingkat impian,alhamdulillah.kita semakin hampir menggapai impian dan harapan kita.insha Allah.

penulis ialah Syed Biskut Alyahya,Penulis Bebas

4 comments:

  1. Tahniah, Syed
    I'm really proud of you, seriously =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dato' Farizul,thanks for nothing and everything,it's a privilege for me to be friend with u,i wish u goodluck dato' and hope can see u again anywhere,insha Allah.

      Delete
  2. congrats dear friend :)
    and yes, good luck ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Farhana Hasarudin,thanks to you,my friend from Machang :)
      i hope u will success in life and live with full of happiness and have the will to change for a better future :) goodluck and all the best my dear friend

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...